sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Give a girl the correct footwear and she can conquer the world








Moikka! Oon täs parin päivän sisäl viettäny suurimman osan ajastani leffateattereissa. :--) Käytiin torstaina pepin kanssa ompussa katsomassa uusi Transformers joka ei ollut ainakaan mun makuun hirveän mieluinen. Samalla reissulla löysin kun löysinkin taas vaihteeksi uudet espadrillot, mä en tiedä mikä noissa espadrilloissa on mut tänä kesänä ne vetää puoleensa ihmeen vahvasti.. Oisko nää nyt jo kolmas pari...? Anyway, parempia tossuja on vaikea ettiä. Perjantaina tää leffailu jatkui sitten potterin merkeissä ja se oli niin ihana kuin olin kuvitellukkin! Itkin yhdessä kohtaa varmaan puoli tuntia putkeen osittain surullisten kohtien takia, osittain sen takia että tässä tämä nyt sitten oli. 10 vuoden odotus huipentui kahteen tuntiin, ihan käsittämätöntä jotenkin. Onneks tää viimenen elokuva oli ehdottomasti paras tähän mennessä ja dan radcliffe on kyllä aika ihana. (sori otto hehe)  Joo ja samalta reissulta löyty taas vaihteeks kengät :--) !! Mitäköhän stadium on ajatellu kun pistää conssit myyntiin 35 egellä? Varmaan sitä että meikäläinen ei kyllä kaupasta voinu ulos kävellä ilman yksiä pareja. Kokovalkoiset converset eivät välttämättä olisi ensimmäinen valintani, mutta pienen pohdiskelun jälkeen olin myyty. Nyt noi kuuluukin mun lempikenkiin! Mut nyt meen tekee ruokaa ennen tän viikon vikaa duunivuoroa. heippaheii

2 kommenttia:

  1. ihania kenkiä! vitsi mäki haluisin nähä sen uusimman potterin:) onneks huomenna meen kattoo sen! mäki varmaan itken ihan hirveesti :D

    VastaaPoista
  2. vautsi mikä banneri, tosi nätti! haha alko tässä melkein tehdä mieli ostaa converset kun kattelin noita söpöjä valkoisia.. :3 niin ja ihmettelin itsekin, kun kävin stadiumissa muutama päivä sitten, että miten siellä oli niin halvalla kenkiä:o meinasi sieltä joku pari minunkin mukaani lähteä:D

    VastaaPoista