maanantai 11. heinäkuuta 2011

mää oon öissää töissää en missään myymälöissää

Aamu alko kivoissa merkeissä myöhään heräillessä oton kanssa eikä mulla ollu pienintäkään aavistusta että homma menis täysin uusiks parin tunnin sisällä - mut katsos hyväksyttiin vaasaan opiskelemaan! Mä en vieläkään tiedä onko tää ilon vai surun asia - iloitsen sitä että pääsin haluamalleni linjalle, suren sitä että joudun muuttamaan landelle (okei joo vaasa on ihan sivistynyt kaupunki ja kuulemma tosi aurinkoinen paikka mutta oikeesti.. pääkaupunkiseutu on vaan sillei turvallinen ja se mun juttu) Huomen pitäs vielä sitten postissa tulla stadin vikat tulokset jolloin ratkeaa onko mulla isompi vai pienempi pähkinä ratkottavana.

Mä oon ollu nyt varmaan parisen viikkoa yksin kotona mukaanlukematta mun pikaista savonlinnan visiittiä ja voin sanoa että i like it this way. Musta on kiva kun kotiaskareet voi suorittaa omassa tahdissa, saa ite päättää millon ja mitä söis ja voi nukkua pitkään aamulla. Syksyllä se muutto sit varmaan ois edessä ja pikkasen jänskättää varsinkin jos vaasa on määränpäänä! Tää tarkottais myös sitä et mun mäkkiura loppuis, kuinka surullista.. Mäkistä puheenollen mulla olis tässä taas yövuoro joten meen vielä safkaa jotain ennenku toi ikuisuudelta tuntuva vuoro alkaa. Nukkukaa te kuulkaas hyvin, mä meen vähä tienaa rahaa.

5 kommenttia:

  1. heh, mä oon vaasasta :) kyllä tää helsingin rinnalla tuntuu varmasti pieneltä paikalta, mutta uskon että loppujen lopuks viihtyisit ihan hyvin! ja itseasiassa monet jotka on tänne muuttanu opiskelemaan, on todennu että tää oliki isompi kaupunki mitä aluks luuli :p

    VastaaPoista
  2. haha tervetuloa vaan Vaasan keskustan mäkkäriin tai muuten vaan Vaasaan! :D Dääm mä just lopetin mäkkärissä ja muutan Tampereelle tän kuun lopussa!

    niin siis meinaatko jatkaa mäkissä sitten ku asut Vaasassa? :)

    Niin ja muuttaako sun poikaystävä tänne myös? :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi,
    ihanaa nyt oon jo vähän paremmin mielin lähdössä :) oon kuullu kyl hirveen hyvää vaasasta opiskelukaupunkina, ainoo vaa on vaikeet lähtee täältä missä aina oon asunu ja jättää vaa kaikki sillai 400km päähän!

    jenny,
    voi kamala ei ikinä enää mäkkäriä sen sanon mä! :--D en aio, eka suunnittelin tekeväni töitä myös opiskellessa mut katotaan nyt.. ja ei muuta mukana se tässä muuttamisessa kovin pala onkin :/

    VastaaPoista
  4. mulla tulee iso ikävä!! <3 t.jade

    VastaaPoista
  5. hahhaah no ajattelinkin! koska mäkin oon jo melkoisen täynnä mäkki duunia ;)

    VastaaPoista