keskiviikko 7. syyskuuta 2011

polaroid







Mulla on tällanen hauska, helppo ohjelma jonka avulla kuvat muuttuu parilla näpäytyksellä polaroid-kuviksi. Päätinpä sitten testata tätä oikein kunnolla ja ihan hauskojahan noista tuli. Jos itse innostuit voit ladata ohjelman täältä.

Kohta on tän viikon koulu-urakka suoritettu ja huomenna olis kauan odotettu matka kotiin! Tosi kiva nähdä kavereita, perhettä ja ottoa vaihteeks kun oon nyt kaks viikkoa asustellu täällä Vaasassa. Mulla oli tänään työhaastattelu Staffpointille ja musta tuntuu että se meni ihan hyvin! Ainakin he sanoivat suosittelevansa minua muutamaan ravintolaan täällä Vaasassa niin nyt vaa peukkuja pystyyn että jostain nappaa. Mä en muuten enää ees muista kuinka monessa työhaastattelussa mä oon ollu kuluneen kahden vuoden aikana - sen verran kumminkin ettei mua enää jännitä moiset tapaamiset. :-) Tänään on ollu muutenkin tosi hyvä päivä; sain nukuttua kunnolla, ehdin ajoissa kouluun, koulua oli vain 90min ja työhaastattelu meni kivasti. Kohta voisin lämmittää vähän pizzaa ja tsiigailla jakson true bloodia. Letkee päivä siis luvassa!

2 kommenttia:

  1. Det där programmet e helt bäst! Du ha också hitta de. Jag älskar det :--D

    VastaaPoista
  2. agree:) ha tsiiga tb enda från början;) de kiva o läsa om dina kokemuksen i vasa när man cs så sällan:):/ jeejee vi e båda i staffpoint, hoppas dom int mokailee me dj ja ha haft aikamoisia kokemuksia..o imo fa ja ti min 8:e picnic:D ha ju jobba 2 veckor..men lycka till me jobbe wayne's låter kiva:))

    VastaaPoista