sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Vastaukset

Voisitko aatella meneväs uudestaan samalle saarelle, missä olitte juuri?
- Todellakin!! Mä tykkäsin Kreetasta ihan älypaljon vaikka mulla olikin alkuun mun epäilykset.

Mitä haluat/toivot elämältäs?
- Mä nyt oon hirveen kliseinen mut haluan olla onnellinen sekä terve. Hyvä ammatti, ihana aviomies, perhe sekä ystävät. Emmä oikein muuta osaa toivoa.

Mihin maahan haluaisit matkustaa?
- Voi kuule niitä kyllä löytyy! Ehdoton ykkönen on kyllä Australia ihan sen takia koska se maa kiehtoo mua tosi paljon ja meillä on sukulaisia siellä. Malediiveillekkin on pakko päästä mut se on jo häämatkasuunnitelmissa (sitten joskus moooooonien vuosien päästä).

Haluisitko muuttaa sun elämässäs mitään tällähetkellä?
- Mä olen aikalailla tyytyväinen just tällä hetkellä! Toki voitas muuttaa vähä Suomen maantietoa niin et Vaasa olis sellasen 300km lähempänä Helsinkiä mutta muuten kaikki on hyvin.

Mikä on lempiruokasi kokata?
- Mä tykkään kyl enemmän leipoa kun kokata mut ihan perus kanakastike on meikäläisen specialiteetti. Sit oon tosi hyvä keittää nuudeleita, esimerkiksi äiti keittää ne ihan väärin!!

Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?
- rehellinen, luotettava, tunteikas

Miten otto kuvailisi sinua kolmella sanalla?
- itsepäinen, marisija, tossuttaja haha no entiiä :-D varmaan et oon just rehellinen ja avoin

Miksi haluaisit ''isona''?
- tää köksänmaikkahomma tuntuu aika hyvältä näillä näkymin!

Mikä on lempivaatekauppasi?
- ihan perus H&M ja Zara vaikka zarasta mä harvoin ostan mitään ku ei oo rahaa :-( Bershka ja Stradivarius on myös ihania kauppoja

Miten kuvailisit tyyliäsi?
- vaihteleva mutta silti melko yksinkertainen sekä käytännöllinen.

Mistä sait idean aloittaa bloggaamisen?
- jaa kuule hyvä kysymys! Se vaan tuli kun luin muita blogeja

Minkälainen eka suudelma oli oton kans ja milloin?
- se oli hyvin ujo :-) Kaisaniemen puiston hiekkakentällä monen tunnin ujostelun jälkeen kesänä 2010. Tosi söpö pusu niinkun toi ottokin sillon oli ja on edelleenkin ;-)

Paljon saa rahaa tosta mäkkäri työstä?
- Harjottelijapalkalla mä töitä tein ja se oli se 7,58 eli 80% oikeasta paljasta joka oli noin 9,36

Uskotko maailmanloppuun?
- Tottakai! Jos se tulee nyt vuoden päästä sitä mä en tiiä mut jossain vaiheessa sekin on edessä

Minkälainen oli sun vanhojentanssimekko?
- oikea prinsessamekko :-) sellanen kullan/persikan/shamppanjan värinen jossa oli paljon strasseja ja timantteja. Ihana!

Kuva?




Vuokrasitko/Ostitko? Mistä?
- Ostin! Töölössä joku sellane VIP-juhlapukuliike - maksoi kaksoisvannehameen kanssa olis se ny 400-500euroa

Miten korostat parhaita puoliasi pukeutumalla?
- voi kuule mitä parhaita puolia... Noei mä käytän tiukkia pöksyjä koska tykkään mun pohkeista sekä reisistä mut muuten rakastan väljiä puseroita. Ne on niin mukavia

Jag hörde att du pratar svenska?
- Du hörde rätt ;-)

Voisitko kuvitella itsesi ruskeahiuksisena?
- Ei siitä ollu pitkä aika kun olin eli kyllä ;-)



Missä työpaikoissa olet työskennellyt elämäsi aikana?
- Alotin Live Promotersilla puhelinmyyjänä. Sieltä siirryin Prismaan harjottelijaksi 2 viikoksi jonka jälkeen olin töissä Adeccolle/Googlelle kuukauden verran (molemmat töistä määräaikaisia). Sitten tein töitä ekstraajana Vara-Avulle mutta olin vähän sluibu ja lopetin kun pääsin mäkkäriin. Ja tämä kaikki siis kahden vuoden sisällä.

Oletko koskaan haaveillut tatuoinnista? Jos, niin minkälaisesta?
- Todellakin! Korvan takana tai ranteessa olevista tatskoista tykkään älypaljon! Ne pääskystatskat on ihania sellasen haluisin korvan taakse ja ranteeseen sitte tekstiä. Mulle kuitenki tärkeetä että tatuointi merkitsee mulle jotain ja oonki päättäny et tuun tatuoimaan mun tulevien lasten nimet mun ranteeseen.


Onko sinulla ajokorttia?
- on :-)

Mitä pelkäät?
- menettämistä, korkeita paikkoja sekä kaloja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti