sunnuntai 4. syyskuuta 2011

tervetuloa kotiini :-)

2 viikkoa on edellisestä postauksesta kulunut mutta sinä aikana on melko paljon tapahtunut. Mä asun nyt sitten virallisesti Vaasassa mutta hei muistakaa - mä en silti ole vaasalainen. ;-) Opiskelut alkoivat tiistaina inffolla jota jatkui nyt perjantaille asti, huomenna olisi sitten tarkoitus lähteä ensimmäiselle oikealle luennolle! Teitä monia varmaan kiinnostaa millasessa rotankolossa mä oikein asustan joten räpsäisin muutaman kuvan ja ajattelin tehdä pienen virtuaalisen taloesittelyn teille.. :-)

Mun kämppä on siis pieni yksiö, neliöitä tässä on vaan 21,5. Jos verrataan niin mun huone kotona on 24 neliötä ja se oli siis vain mun makuuhuone - kuvitelkaapa mikä muutos oli muuttaa vielä pienempään tilaan johon pitää mahtua makuuhuoneen lisäksi kylpyhuone sekä keittiö. Silti mä jotenkin tykkään tästä, pieni on söpöä!


Kun ulko-ovesta astuu sisään jää oikealle puolelle mun iki-ihana kenkähylly! Vasemmalla puolella sen sijaan on tuo kaappihärdelli missä säilytän siivoustarvikkeita, laukkuja yms. Mä tykkään siitä että mulla on erillinen eteinen, kun oon käyny kavereiden kämpissä tässä talossa niin monelta puuttuu tuo eteinen kokonaan. Hyvä tuuri sanoisinko!



Okei ensinnäkin älkää välittäkö noista vaatteista - olin just hakenu pyykit pesutuvasta ja mulla ei oo oikein järkevämpää kuivauspaikkaa kuin lattia, patterit ja ehm ties mitkä muut. Mun kylppärikin on tosi iso josta mä oikeasti yllätyin. Olin varautunu sellaseen pieneen koppiin mihin suihku, wc ja lavuaari ahdettu yhteen kasaan mutta ei - mun kylppärissä on jopa varaa liikkua.





Kun eteisestä astuu pois jää mun vaatekaappi oikealle puolelle ja keittiö vasemmalle. Mulla on ihan perus kettiötarvikkeet uunista pakastimeen. Kaikki on toiminu tähän mennessä ja toivotaan että toimii jatkossakin!





Lopputilaan onkin sitten ahdettu pöytä, lepotuoli sekä sänky. Päätin ottaa omat kalusteet, vaihtoehtona olisi myös ollut ottaa tämän opiskelija-asunnon valmiit kalusteet mutta musta tuntuisi tosi inhottavalta nukkua sängyssä jossa ties kuka on nukkunut joten omat kalusteet tuntu mukavimmalta.

Tosi kodikas tää mun mielestä on opiskelija-asunnoks ja hyvin mä olen tähän mennessä viihtynyt. Vaikka mä olen tilaan tottunut niin en tarvitsisi tähän yhtään neliötä enempää, tällanen pieni asunto on täydellinen yksin asuvalle!

10 kommenttia:

  1. Voi ei miten pieni sänky sinulla on :((

    VastaaPoista
  2. ihana pieni kämppä! just tuollasen mäki haluisin! =)

    VastaaPoista
  3. Ser jättemysigt ut! Jag vill komma på besök :)

    VastaaPoista
  4. Ihana söpö asunto ja näyttää oikein tyylikkäältä :)

    VastaaPoista
  5. härlit hem jembu! <3 -Eve

    VastaaPoista
  6. missä päin vaasaa asustelet? palosaaren opiskelijakämpissäkö? terv. yksi vaasalainen :)

    VastaaPoista
  7. oj de cr ju najs ut!:) ja anmäler mj oxo på besök;) hihii ska sj flytta i övermoron:O:D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi,
    no älä vaan että se on pieni :-((( iha natiaine ei täs mahu nukkuu

    SIENININA,
    hihii kiitos :-)

    susen,
    tack o du SKA komma på besök ;-)

    Reetta,
    oi kiitoksia :-)

    Eve,
    hihiiii javeet ;-))

    Anonyymi,
    ei en palosaaressa vaan tässä vöyrinkadulla :-)

    Lili,
    tack o lycka till me flytten!!

    VastaaPoista
  9. joo alkuuhan se tuntuu et just sopivan kokonen, mut oota vaa ku sitä tavaraa álkaa kertymää eikä oo säilytystiloja enää :D meinaan välil tulla hulluks sen takia!! -jade ps. millon tuut katsastaa meikäläisen 34 neliöö?!

    VastaaPoista
  10. On mul viel yläkaapit, sängyn alla sekä vaatekaapeissa säilytystilaa ja noi koritkin on tyhjiä lukuunottamatta nyt jotain vihkoja ja kamerakamppeita ;--) ja heiii anytime!

    VastaaPoista